professionals
studenten
docenten
ondernemers
start-ups
scale-ups
wereldverbeteraars
leiders
Je bent goed in je werk. Je geeft leiding of bent juist een inhoudelijke topper. Strategie of KPI, je hebt doelen die je wilt bereiken. Wil je klanten, leveranciers, je baas, de media of andere doelgroepen beïnvloeden? Jouw concepten, plannen en boodschappen overtuigender overbrengen? Of je netwerk, je merk en je persoonlijke reputatie uitbouwen?
Je hebt een droom. Een uitvinding. Een pracht van een oplossing. Voor een serieus probleem. Of juist voor een behoefte die wel bestaat maar mensen misschien nog niet voelen. Wat is je verhaal? Wat maakt het onderscheidend en waardevol? Hoe raak je de juiste snaar bij je mede-ondernemers, investeerders, partners, prospects, klanten of het grote publiek?
Je hebt een droom. Je bent op een missie. Want je hebt een gelóóf. Nee, het gaat niet om religie, het gaat erom de mens, natuur, maatschappij, planeet beter te maken. Woorden in wisselwerking met daden. Hoe raak je mensen écht? Hoe argumenteer je effectiever? Hoe creëer je die meebeweging?