Mark Hoogewerf

Ben je verhaal, leef je verhaal, vertel je verhaal
Mark Hoogewerf houdt van verhalen. Het ultieme verhaal is wat hem betreft de legende. Een tijdreizende vertelling die droom en werkelijkheid verbindt. Bouwen aan levende legendes, daar wordt hij professioneel gelukkig van. Beleving en beweging creëren met kick-ass stories rondom mensen en merken. Mark combineert passie met strategie en idealisme met resultaat. Zo helpt onze “visioloog” jou de geschiedenis van je toekomst te schrijven – en authentiek te presenteren.
Gedreven, vooruitstrevende, ondernemende mensen klikken meestal goed met Mark. Professionals of leidinggevenden uit het MKB, bijvoorbeeld. Of bevlogen professionals uit het onderwijs. Wegens zijn ervaring in een high-tech multinational is hij ook prima thuis in de corporate wereld.
Ondanks – of dankzij – 25 jaar aan expertise in communicatie, marketing en management leert-ie nog iedere dag. Als notoire ja-maarder, drukdoener of “je hebt gelijk maar ik heb meer gelijk want ik heb een dure titel” type heb je een harde aan ‘m.
Ze noemen hem een inspiratiejunkie
“Ik raak geïnspireerd door mensen met wie ik mag werken. Door jou, beste lezer, omdat je het verdient om de held van jouw verhaal te zijn. Door science & fiction. Door mijn helden, waaronder John Z. DeLorean. Automobiel visionair (die ons de muscle car en de gevleugeldeurde, ‘Back to the Future’ DMC-12 gaf) en charmante rebel. En ondernemer die door omstandigheden jammerlijk faalde maar tot aan zijn dood zijn idealen trouw bleef. Zulke gedrevenheid, dat raakt me.”
Allergie en energie
“Waar ik een enorme hekel aan heb? Onrecht en gedoe. Het kan toch ook anders? Vanuit de bedoeling, met bevlogenheid en vol betekenis, dat is mijn stijl. Het gedachtegoed van Simon Sinek vind je dan ook vaak terug in mijn aanpak.”
Hoe klik ik met Mark?
ContactContact
Heb je interesse in Mark Hoogewerf? Neem contact met ons op.